Brak
brak
-
Bariery komunikacyjne
.
hmhf
kontrolowanie sposobu komunikowania się z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami
obojętnie
Rożne typy zachowań uczestników procesu komunikacji -zachowania uległe, agresywne i asertywne.
Rozwijanie kompetencji kluczowych w pracy z dzieckiem autystycznym w przedszkolu.
Kody językowe w komunikacji interpersonalnej.
przekazywanie informacji o efektach kształcenia
Zasady dobrego i skutecznego słuchania. Nazywanie uczuć i emocji.Techniki asertywnego odmawiania. Efektywność komunikacji.
Zagadnienia z zakresu narzędzi komunikacji werbalnej i niewerbalnej, technik zadawania pytań, aktywnego słuchania, precyzyjnego przekazywania informacji,poznanie metod ułatwiających komunikację w trudnych sytuacjach
współpraca nauczycieli pracujących z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Integracja i komunikacja zespołu
Przekaz poprzez pokaz
zasady skutecznego porozumiewania się
Zapewnienie techniczne umożliwiające wykorzystywanie technologii cyfrowej
nie dotyczy
Ocenianie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Przezwyciężanie niezgodności komunikatów werbalnych z niewerbalnymi
mowa ciała
Nie mam zdania na ten temat
Praktyczne warsztaty z mowy ciała
Materiały pomocnicze na godz .wych
Umiejętność słuchania
umiejętność rozmowy z rówieśnikami
Ubóstwo leksykalne u ucznia ze spektrum autyzmu , bogacenie słownictwa , radzenie sobie z wypowiedzią ustną
Technologie cyfrowe a komunikowanie się.
empatia, doradztwo
Współpraca z grupie dzieci niepełnosprawnych
Skuteczna komunikacja i aktywne słuchanie
Formułowanie jasnych komunikatów oraz rozumienie komunikatów zarówno pisemnych jak i mówionych.
typy zachowań uczestników procesu komunikacji
Komunikacja niewerbalna w kontakcie z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Słuchanie innej osoby
Rozwój osobisty
Postawy asertywne w komunikowaniu się.
Bariery komunikacyjne.
rozwijanie prostej mowy opowieściowej
Sposoby komunikacji interpersonalnej w kontaktach nauczyciel - uczeń.
Pokonywanie barier komunikacyjnych.
Komunikacja z rodzicami dzieci z potrzebami edukacyjnymi.
nie wiem
Efektywna współpraca w grupie
słuchanie tego, co mają do powiedzenia inni ludzie (zrozumienie ich potrzeb, empatia),
pozytywne relacje między rówieśnikami
brak pomysłów
jak likwidować bariery utrudniające komunikacje
umiejętność komunikacji werbalnej
--------------------------------------------------
Nauczyciel doradca
Dialog z szacunkiem do drugiej osoby
skuteczności rozwiązywania konfliktów i osiągania celów dzięki komunikacji, trening umiejętności komunikacyjnych
Kanały przekazu informacji. Mimika i mowa ciała.
Zagrożenia i możliwości komunikacji cyfrowej
Nie mam zdania
Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych u uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Bariery kounikacyjne - czym są i jak im przeciwdziałać.
Rozwijanie współpracy i porozumienia
Zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej.
Komunikacja bezpośrednia i pośrednia.
Krytyczne myślenie
Poznanie metod ułatwiających komunikację w trudnych sytuacjach.
Sprawne formułowanie i dobieranie właściwego rodzaju przekazu i poziomu komunikatu do naszego odbiorcy / sytuacji.
Komunikowanie się w różnych sytuacjach, a zwłaszcza z roszczeniowymi rodzicami.
Konsekwencja w podejmowanych działaniach
skuteczna komunikacja w pracy zdalnej
Jak rozmawiać z uczniem żeby nas słuchał.
Komunikacja niewerbalna
Intencjonalność komunikatu
aktywne słuchanie
interakcja z ludżmi
Uczenie właściwych postaw społecznych
Efektywna komunikacja podczas konfliktów w - grupie rówieśniczej
- w zespole pracowniczym
zasady dobrego słuchania, rozwiązywanie konfliktów - style zachowania się w konflikcie, informacja zwrotna
Zagadnienie dotyczące prawidłowego komunikowania emocji, przyjmowania emocji, akceptacji i rozumienia
Umiejętne formułowanie pochwał opisowych, komunikacja empatyczna w relacji nauczyciel - uczeń, techniki komunikacyjne ułatwiające wejście w "świat dziecka", zrozumienie jego świata przeżyć
Typy zachowań uczestników procesu komunikacji
Myślenie krytyczne
Oceniać czy doceniać?
Uważam, iż dużo uwagi powinno poświęcić się na doskonalenie komunikacji z uczniami z zespołem Aspergera i autyzmem.
umiejętność nawiązywania komunikacji z osobami w sposób nie wrbalny
bariery komunikacyjne
rozmowa jako forma wsparcia ucznia, alternatywne formy komunikacji,
Skuteczne sposoby motywowania uczniów do podejmowania dialogu, do nawiązywania relacji z innymi osobami.
...
Komunikacja z osobami niepełnosprawnymi
sposoby komunikowania się z osobami z dysfunkcjami
Sposoby praktycznego rozwijania komunikacji językowej i konkretne do tego zagadnienia materiały z których można skorzystać.
Komunikacja społeczna i symboliczna w relacjach uczeń - nauczyciel.
komunikacja codzienna
Metody pracy z dzieckiem z afazją
Przekaz rodzic-dziecko-nauczyciel
Rozwiązywanie konfliktów w grupie klasowej
BRAK
funkcjonowanie w środowisku
Bariery skutecznego komunikowania się, sposoby ich przezwyciężania.
Edukacja to komunikacja