Uczniowie z ADHD w klasie – poradnik dla nauczycieli

Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy przygotował praktyczny poradnik pt. „Uczniowie z ADHD w klasie”, opracowany przez zespół ekspertów: Agnieszkę Słopień, Tomasza Wolańczyka, Martę Jerzak, Magdalenę Wydrę, Barbarę Olszewską, Agnieszkę Rosę i Sylwię Kowalską.

Publikacja zawiera konkretne wskazówki i narzędzia wspierające nauczycieli w pracy z uczniami z nadpobudliwością psychoruchową (ADHD). Dzięki poradnikowi można lepiej zrozumieć potrzeby uczniów, poprawić ich funkcjonowanie w klasie oraz wspierać rozwój emocjonalny i społeczny.

📘 Zachęcamy do zapoznania się z materiałem i wdrażania rekomendacji, które mogą realnie poprawić komfort pracy nauczyciela i ucznia.

LInk do publikacji: https://www.ibe.edu.pl/files/BIBLIOTEKA/Wspieranie-dostepnosci-edukacji/Uczniowie%20z%20ADHD%20w%20klasie.%20Poradnik%20dla%20nauczycieli.pdf

Źródło: Instytut Badań Edukacyjnych, 2025